En massa pirr i stora magen

Nu är kameran beställd, jag är en massa pengar fattigare så jag hoppas verkligen jag blir nöjd då den kommer fram. Just nu är jag nästan lite darrig för att jag gjort av med så mycket pengar. Men så blir jag alltid. Men om det kostar så smakar det sägs det ju :)

 

Har varit hemma i Pilis och busat med Moa idag, hon var lika söt som alltid, likaså hennes lillebror. Tydligen så ska vi inte få något bredband hem till pilis förrän den sjuttonde januari. DET ÄR HELT SJUKT! Vi beställde bredbandet den sjätte November. Jag förstår verkligen inte vad det är som tar sån tid? Aja skitsamma jag kan ju surfa här hemma hos Joel, men ändå! Har också varit hos svärmor och ätit middag, underbar älggryta och kladdkaka till efterrätt! Nöjd tjej är jag alltså. Joel var ju och hämtade skotern också så förhoppningsvis så får jag åka med lite här framöver :)


Kommentarer
Postat av: frugan

Yeeeeiij! Du kommer bli supernöjd tror jag :) Kan man filma med 500Dn?

2011-01-08 @ 19:40:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0