Ge mig tips och idéer

Bustiers, jag vill så gärna kunna ha en snygg bustier och ett stort slappt linne så den syns sådär snyggt. Jag har ganska stora bröst så det är omöjligt för mig att hitta en sådan, och om jag skulle göra det så skulle den ju inte sitta på samma sätt. Men någonstans har jag läst att man ska sluta koncentrera sig på allt som man skulle vilja passa och istället koncentrera sig på kläder som klär sin egen kropp bäst! Det låter väldigt vettigt. Men man blir ju lätt blind då man så gärna vill se ut på ett visst sätt. Så jag tänkte faktiskt ber er om hjälp, ge mig lite tips till en tjej som har större bröst, vad som passar oss bäst utan att se bimboaktig ut! För det är det sista jag vill! Vill ni hjälpa mig eller låter jag bara dum när jag frågar? Jag finner liksom ingen inspiration till mig själv..




Kommentarer
Postat av: Syster

åh velour myyyyysigt

2011-01-27 @ 09:36:11
Postat av: jossan

jag tycker inte att du ser ut som en säl :) jag tycker att du är fin :)

2011-01-27 @ 11:43:57
URL: http://jossangallo.blogg.se/
Postat av: Fröken Räv

Hade jag större bosom (mysigaste ordet för bröst, like, ever!) hade jag använt mycket.. åh, hur ska man beskriva detta? Tröjor som är skurna precis under brösten, gärna lite halvpösiga nertill. Jag vill kunna ha sådana men den där skärningen där det går inåt hamnar ju alldeles för långt ner på mig eftersom jag har små bröst. :(

Sen är jag ju en sucker för singoallatröjor, vilket jag tycker är mycket finare när man har lite större bröst.

Hittade till och med en bild som lyckades kombinera båda två nästan; http://boho.se/annonser/bilder/singoalla-1519.jpg

Fast singoallatröjor är ju finast när de går ner över axlarna helt förstås.



Ja... detta var ju ganska långt från bustiers förstås. Ifall du vill ha en fin bustier kan man ju alltid ge sig ut på jakt efter den perfekta bustier-bhn i rätt storlek och som sitter bra och strunta i utseendet i övrigt, och sedan klä in den i något fint tyg. :} Jag tror inte det skulle se fy skam ut även om du har stora bröst.

2011-01-28 @ 03:22:52
URL: http://www.frokenrav.com
Postat av: Fröken Räv

... och så glömde jag säga; hej! jag tycker din blogg är jättefin och jag hittade hit via lilija.com. Det kanske är lite random att börja prata bröst i en helt främmande blogg helt plötsligt, haha.

2011-01-28 @ 03:23:36
URL: http://www.frokenrav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0