Om det ändå vore så underbart

Det var en gång en familj som sålde oss ett hus (SKITBILLIGT) 10 kr kostade det!


De som sålde huset ville bara sälja det till mig och Joel för de tyckte vi var så otroligt fantastiska. Efter några dagar sen vi flyttat in i huset så hittar vi denna sedelbunten på vinden och ett brev, i brevet står det såhär: Eftersom ni verkar vara världens sötaste par så får ni de här pengarna, vi har nämligen ingen nytta av dom.

 

Sen bakade jag chokladsnittar så att vi kunde fira!

 


Sen så fick jag jobb på ett lyxhotell! Jag är lite allt i allo och står i receptionen, inreder rummen, smakar av maten, provar vårat spa och är allmänt trevlig! Det är dessutom massa kändisar som vill bo på det hotellet så jag har träffat Johnny Depp, Adam Sandler, kungen och andra coola och ocoola människor!

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Nu har jag tragit igång en dagens blogg tävling, kolla in på min blogg och anmäl dig(:



Kram Hanna.

2011-01-16 @ 15:41:12
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha vilken härlig fantasi du har Karolina! :-D

2011-01-17 @ 00:07:31
URL: http://satsuki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0