Skallebank och jättepank

Har ont i huvudet, familjen Katrine slängde nog på mig lite sjuka iaf! Men men, då kanske jag kan få vara ynklig en liten liten stund! Ibland är det faktiskt skönt. Har dessutom sjuk träningsvärk i hela kroppen, speciellt rumpan och låren :) det är inge kul att resa sig upp eller sätta sig ner, eller gå, eller nåt annat heller som innehåller rörelse. Haha.

Är så jävla pank och har sjuk ångest över det, jag vill ju vara söt och romantisk men det är svårt då jag redan ligger back på kontot!  Har heller aldrig råd att unna mig något roligt, jag vill klippa mig, hälsa på både jennie och frugan, och så vill jag ju såklart följa med till Vemdalen med familjen Joel och åka skidor! (Någon som har några slalomskidor och pjäxor att låna ut till en 160 cm lång tjej med minifötter?) Fan också, måste allt kosta pengar? Jag har iaf min kamera och min Greklandresa klar!

Men nu får jag inte göra någonting i ett halvår för att lyckas spara ihop nya pengar! Jag älskar ju att spara så jag kan inte låta bli heller.. Men då man bara får 3000 i månaden så räcker det inte så långt. Aja, imorgon ska jag hitta en miljon på gatan!

Kanske ska sälja lite designer? Ingen som är sugen på en ny? :)

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

Hehe du har ett halvår på dig! Du kanske kan komma när jag tar min examen den 3e juni :D de skulle vara super roligt :) Pusspuss

2011-01-18 @ 17:14:28
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0