En söt liten blommig blus i min ägo

Den här är inte ny, men jag har nog inte visat er den. Eller ja, jag har ju inte använt den än. Så typiskt mig, jag köper kläder och sen tycker jag dom är för fina för att användas vardagligt typ. Så då måste jag vänta tills det är något speciellt så jag kan använda dom? Logiskt? Nej va. Men så knäpp är jag. Dessutom gör jag sällan något speciellt så ibland ligger kläderna bara för att jag tycker dom är för fina. Jag måste sluta med det och använda det jag gillar!


Kommentarer
Postat av: Yohanna ♡

Åh så söt! :D



Din länk för att du röstade på mej kommer upp under dagen! :D

2011-07-26 @ 09:54:03
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0