Nu kan jag bjuda på tårtkalas

Idag har jag strosat runt lite på staden med småtjejerna Maja och Moa, har också råkat handla lite, haha men jag har slutat visa allt jag handlar på bloggen, känns som att alla dömer mig då. Vi får se om det dyker upp lite bilder på nå inköp.

 

Idag kom Tomas, Desiree och Viggo förbi också, fick lite försenade presenter! Underbara! Ett tårtfat, en tårtspade och världens sötaste lilla burk med smarties i. Mycket glad blev jag! Men nu behöver vi verkligen flytta för jag har ingenstans att ställa grejerna jag fick :)

 

Nu ska jag lägga mig i soffan och kikar mer på Sex and the city, har gjort något med ryggen som jag inte vet vad men den är fucking weird! Så den ska jag vila!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0