Är superduper mega förkyld

Känner inte alls för att gå på varken jobb eller introduktionskurs imorgon då jag känner mig såhär! Hela dagen kommer gå åt och jag vet inte ens om jag kommer kunna andas! Tur jag har min bästa kompis otrivin. Inte heller hinner jag äta om jag inte löser det på nåt snitsigt sätt, jag måste nog smöra för älsklingen min. Inte kan jag sitta på fastande mage på en kurs på tre timmar. Näe, MEN EFTER KURSEN kan jag ut och köra med Joel :) WEHOO! Näe, kanske man ska lägga sig nu och hålla tummarna på att man blir frisk imorgon? Det var nog inget smart drag att dra och simma och basta idag i alla fall. MEN JAG SKA BLI SMAL. (och jag gillar då håret är mjukt)


Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

Hej! du har verkligen en grym blogg :D

så inspirerande bilder,vacker header och design, och du skriver på ett intressant sätt!

Måste även fråga, skulle du vilja tycka till om blomm-bilderna jag lagt upp på bloggen? =)

2011-06-21 @ 17:29:00
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: c a n d y - house of a geek

baddräkten är himla snygg alltså! :)

2011-06-28 @ 13:55:43
URL: http://candytruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0