How could I just let you walk away

Less på det mesta, och på att ingen bryr sig. Men bryr sig ingen annan så får man ta hand om sig själv! Jag ville bara kika liksom. Har nyss varit på kurs i fyra timmar, kändes inte så givande men den skulle ju tas. Är inte alls lika sugen på att ta körkort, det verkar ju bara krångligt och dödande. Så varför? Varför ska jag ens ta det? För att man ska? För att vara klara sig själv? Jag vet inte. Men jag kanske ändrar mig då jag får prova lite, vem vet? Men det kan ju vara ganska bekvämt då man blir stor och får barn och skit, men det ska vi ju aldrig i livet ha.. HAHA, ja e int bitter! JO DET ÄR JAG!  (Ett plus är att jag känner mig yttepytte friskare)

 

Men ni får en mysig bild iaf.

 


Kommentarer
Postat av: Iris

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 18:27:05
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0