Ingen vill veta vart du köpt din tröja

Idag har varit en bra dag, sov ut riktigt riktigt ordentligt! typ 12 timmar, och fruktansvärt skönt var det! Då jag väl tagit mig upp så följde jag med Madde ut och gick till Lungvik fram och tillbaka. For på Maxi en sväng också och efter det har jag ätit lite kyckling och tittat på djävulen bär prada. Man hinner inte med så mycket då man sover bort hela dagen ;) MEN SKÖNT VARE! Hade egentligen velat tvätta idag men det fanns ingen tvättid, vet inte hur jag ska göra med tvätten, tror det blir att slänga i en trostvätt tidigt och sen fara till Pilis imorgon! För trosor behöver jag och resten kan Joel ta hand om tycker jag :) Ska bli så skönt att få ha en megalång helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0