Tala om vart du ska resa, kanske kan jag följa med!

Idag fick jag vara ledig, det var himla skönt att inte bli väckt imorse faktiskt, men då blev det så att jag försov mig istället då jag skulle på möte med jobbcoachen, MEN JAG HANN PRECIS ÄNDÅ! men det hade jag inte gjort om dom inte börjat sent ;) TUR? jajamen! Sen drog jag på dollarstore och köpte världens finaste resväska, för tyvärr så är ju den jag fick på studenten nerkissad (egentligen borde ägaren till hunden betala) Men han hatar ju mig ändå så det skulle nog bli svårt att fixa det :) Hur som haver så har jag ju nu en HIMLA FIN resväska, den är rosa och lila och alldeles perfekt :) dessutom kostade den bara 300 kr! JAG GILLARE. Hade den inte legat i joels bil nu så hade ni fått bild på den :) Dessutom gick jag lite med Jennie på staden och hittade den perfekta hatten jag letat efter, den ska jag inhandla då jag har fått min FETA LÖN! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0