Tänkte göra en sak som betyder för en annan

Klickade in mig på en fin blogg om en tjej i 22års åldern som kämpat för att överleva cancer och även nu kämpar för att komma tillbaka till sig själv om jag förstår det rätt. Jag kan tänka mig att allt slår om i huvudet och att det är svårt att komma tillbaka. Det finaste med denna tjejen är att allt hon vill är att samla in pengar till andra som är cancersjuka så då ska jag länka till hennes insamling, tänkte okcså slänga in texten som hon skrivit själv och det kommer här:


Roxannas insamling


Jag måste ta vara på varje ögonblick, varje sekund.
Vara lycklig & Tacksam att jag få vaknar varje morgon.
Att jag ha alla jag älskar runt omkring mig
men framför allt vara tacksam över att jag klarade min Cancer.
Att jag var en sådan stark person & lyckades.
man måste ta vara på livet, och det här är
det minsta jag kan göra.


Nu har jag startat en insamling till Cancerfonden.
Fast en egen insamling då.
Mitt mål är minst 10.000 innan datumet 19 December.
Och för dom som inte vet så är 19 December det datum jag själv
blev sjuk.
Utan gåvor till forskningen hade jag inte suttit här.
Många med svår Cancer hade inte klarat det.
Tillsammans kan vi göra skillnad.
En liten gåva och kämpa med mig om
att vi ska nå det målet, och förhoppningsvis mer.
Tack.


Här kan ni läsa hennes blogg och HÄR kan ni skänka pengar.

Kommentarer
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN

Du är helt underbar. tack för dom fina orden.. nu fick du mig att gråta här.. fast glädje tårar. ska länka dig direkt tusen kramar

2011-06-07 @ 19:41:22
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är så duktig hjärtat! Du är så fin och har ett så stort hjärta! Det slog mig nyss att jag startade en fond i pappas namn för typ 8månader. Tror dock inte att det hänt så mkt där.

Pusspuss! Syns på fredag!

2011-06-07 @ 20:50:14
Postat av: Emma

sv: Åh tack så mycket, va glad jag blir! :)<3

2011-06-07 @ 20:50:56
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

har ni sol? & är allt härligt med dig idag? :)

2011-06-08 @ 08:03:54
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0