Börjar kanske bli en liten sjuk tjej

Vet inte men det känns som att jag börjar bli lite sjuk, slem i halsen och täppt i näsan! Men jag VILL INTE! Jag ska jobba, jag ska tjäna pengar! Det är så FRUKTANSVÄRT ROLIGT! Så mycket pengar som jag kommer få nästa månad har jag aldrig fått förut! (eller fått och fått, TJÄNAT) Då blir man lite stolt över sig själv :)

Har inget vettigt att säga, ska lägga ut lite bilder från min favoritsystersons dop senare då jag får lite tid över :) Han var så himla duktig och skvätte i vattnet ;) Sötfisen min! Men som sagt, jag har inget vettigt att säga så jag återkommer då jag har det ;) (Eller ja, säger väl inte så ofta nåt vettigt)

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

Krya på!!! <3

2011-03-29 @ 08:36:45
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0