En helt lagom och underbar dag

Jobbat fyra timmar, varit på möte med jobbcoachen, köpte världens finaste klänning (Jag har två av världens finaste klänningar nu så det är bäst att det blir varmare fortare!) Och snart ska vi iväg och storhandla :) bara massa godsaker som lax, avokado och grönsaker! JAG SKA BLI MAGER om jag så måste svälta mig själv! Nerå men sen jag har sagt att jag ska börja må bättre så har jag gått upp 2 kilo och mår absolut inte bättre. Så jag måste ta det på allvar för annars failar jag igen. (ne jag vill inte vara ett magert monster) Jag vill ju bara må bra och inte känna mig såhär som jag gör nu. Men det börjar verkligen bli bättre, att jobba ibland och komma ut på dagarna gör ju stoooor skillnad! Bara jag ändrar lite på kosten så ska det nog bli superb tror jag. Fan jag vill inte ha en sån där blogg som handlar om vikt.. Men det gör den inte heller egentligen, jag vill ju bara må bra!

Efter denna storhandlingen är jag så pank att man kan klassa mig som en luffare, men med den klänningen så är det värt det och jag har bara några få grejer kvar på måste ha listan innan sommaren :P  Världen finaste klänning, Tikei smink, ziperall, och en väska.


Kommentarer
Postat av: maja

var det inte blusen som e på rea här som du skrev i din blogg om att du ville ha? :)



http://shop.hm.com/se/apsis?pagename=apsis&market=sv_SE&forward=shoppingwindow&dept=DAM_SEN_TODAY&shoptype=S&aktivitetsnr=nb11&sid=160187498&sqid=1109208&lid=528587&[email protected]&referer=http://by153w.bay153.mail.live.com/mail/InboxLight.aspx?n=685862654

2011-03-15 @ 18:27:48
URL: http://majasordbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0