Mitt nya jobb som känd

Alla vill ha mig! haha nerå, men idag har jag i alla fall varit på tavelbäcksskolan, det var väldigt rörigt med lite äldre barn som kan ha svårt att lyssna på en söt liten vikarie! Men det var riktigt roligt att få höra dem öva på deras uppträdande och leka på eftermiddagen! Imorgon och på Fredag blir det att jobba på Lillgården igen :) då blir det 9:00-17:30 pass! Så får lite sovmorgon där då :) Ska ta med mig solglasögon för jag blir ju bländad ute i det fina vädret! Synd bara att jag inte kan åka hem imorgon och gratta min underbara systerdotter men det får bli i helgen istället!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker om diiig meeee!!! Ska hjälpa dig i morgon eftersom du har stängning, men det tar vi i morgon!:)

Kraaam

2011-03-02 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0