Skallebank och ont i fejtmagen!

Ne usch, skallebank har jag och ont i magen har jag. Tvätta ska jag och försöka hitta nån mat, saknar dessutom att få vara med min finkille. Blir ju inte så mycket av det sociala för oss då han går då jag kommer hem och inte innan. Lite roligare än så hade det ju kunnat vara. Men jag får vara glad över att vi hinner dela säng på natten, även om jag sover som en sten då han kommer hem från jöbbe!

Men vad ska man äta idag då? Det är ju inte lika roligt att laga mat åt sig själv, jag förstår mamma och Joel nu. Joel äter oftast skräpmat då jag är borta och mamma äter väl ingenting! Meeeeeeeeeeeeeeeeen, helst av allt skulle jag vilja att dalwhinnies skulle bjuda in mig på middag, men hur trooligt är det liksom.

Imorgon blir det jobb igen, och på Fredag. Hoppas lite (ganska mycket) att jag får vara ledig på Torsdag! Skulle behöva det, jag hinner ju inte ens shoppa upp mina pengar så som det är nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2011-03-29 @ 18:56:36
Postat av: Jenniiie

Nu testar jag igen!

Det jag ville skriva va iallafall att du var söt och att jag vill tjäna riktiga pengar så jag får nog söka mig ett annat jobb också för det vore ju tråkigt om vi inte fick shoppa tillsammans :D

2011-03-29 @ 19:02:24
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Karita

Ja då kanske du äntligen förstår mig oxå angående maten :P

2011-03-29 @ 22:29:15
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0