Vi drar till fjällen, fest hela kvällen!

Imorgon far vi (Jag och Joel) till Björnriket och ska ha några underbara dagar där med Joels mamma, Seved och Tilda! Synd som attan att inte Malin följer med då jag sett fram emot att få vara med henne :) Vi får ta det en annan gång helt enkelt! Men det ska bli riktigt skönt att komma bort och bara få vara! Tror nästan att jag ska stänga av telefonen och ha en paus från bloggen, och bara umgås och njuta! Jag har aldrig åkt bort till fjällen mer än en dag med skolan i de unga åren, och det var ju himla längesen sist! Skidor är hyrda och plogning i backen är planerad ;) Har inte bestämt mig om folk får skratta åt mig eller inte! haha. Vi kommer hem senast på torsdag i alla fall :) Ha det bra allihopa, för det ska jag!

Kommentarer
Postat av: emilia

jag har kollat sen jag gick i trean hahaha

2011-03-07 @ 00:04:08
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/
Postat av: Karita

haha ja du får säga det till dom då

2011-03-07 @ 08:44:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0