Det ordnar sig, det gör det alltid!

Igår bestämde jag mig för att på riktigt be om hjälp, och tametusan det gick bra! Blev för en gångs skull tagen på allvar och nu håller vi alla tummarna för att detta funkar. Fick dåligt samvete över att jag inte kunde jobba men jag behövde verkligen detta och jag är ju fit for fight imorgon! Hoppas verkligen jag inte krånglat till det alldeles för mycket för dom på lillgården idag.

Har också sett att världen tydligen ska gå under den 21a Maj. Nu börjar jag faktiskt bli riktigt less på detta domedagspratande, låt livet ha sin jävla gång och sluta spekulera, för jag orkar inte oroa mig hela jävla tiden, OK? Vi kan ju ändå inte göra nånting, förutom att ta hand om våran kära jord lite bättre men det är nog redan försent. Vi är helt enkelt för oansvariga för att ens få ha hand om världen.

Här är i alla fall den fina topen jag köpte på H&M för ett tag sedan, hur söt som helst och mina bröst får till och med plats, det ingick dessutom bhband så att den inte ramlar av, för jag kan i alla fall inte vara utan bhband, då tappar jag tuttarna i backen! ;) Köpte även tillhörande trosa!


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskade vännen! Det krånglade då i inte till sig! Mest tråkigt för oss att inte ha dig vid vår sida!

Jag skulle ha jobbat från 7-13 och sen åkt på mötet som jag fick ställa in förra veckan pga övertid:(

Så idag vart de 7-17. Men det hade dom redan bestämt, alltså inget du hade kunnat hjälpa mig med;) så i morgon får jag ställa in sovmorgonen för mötet då ist:)



SAKNADE dock dig!!!! Krya på sig kramar till tusen!

2011-05-17 @ 17:15:11
Postat av: Jenniiie

ååh va bra, va stolt jag är över dig och underbart att du äntligen blir tagen på allvar!! <3 Jag håller tummar och tår!!

2011-05-18 @ 09:21:31
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0