En dag på storsjöbadet sliter på en

Har varit på storsjöbadet med busungarna Maja och Moa idag! Helt galet trött är jag nu, hamnade i Pilgrimstad gjorde jag dessutom! Måste ju ta farväl av fina familjen om världen ska gå under imorgon ;) Grillat blev det och nu är jag smällfet, men det är okej. Vet inte alls när eller hur jag åker tillbaka till staden, men det lär väl märkas. Ska troligtvis mysa med kusin vitamin ikväll i alla fall. Sen så tycker jag att ni har glömt vad det är för dag IDAG! KOLLA I KALENDERN OCH SEN KOLLAR NI I MIN HEADER OCH SEN GRATTAR NI MIG ;) Typ bara mamma och moster Ulla som kommit ihåg! och systeryster med sill!

gammal bild


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Snygg påse :D

2011-05-20 @ 20:46:47
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0