Herre gud vilken vecka detta har varit

Hehe sitter just nu och lyssnar på denna braiga låten, tycker den passar hur jag känner just nu! Att man borde uppskattas mer ;) hahahah. Har varit så himla körigt denna vecka och jag har jobbat varje dag! Ett stort tack ska jag ha ;) HAHA! LYSSNA PÅ LÅTEN! Idag var jag så trött att jag somnade i soffan, man blir ju helt utsliten. Vi får se om jag orkar cykla till jobbet imorgon (För det var tanken).

Tänkte i alla fall visa er min fina halsring som jag köpt för ett tag sen, värsta bästa sidan är den beställd ifrån också! Snabb leverans och gryyymma priser! Här är den som jag köpte då jag har lite grovare hals än alla andra (SOM JAG ÄR SKITGLAD ÖVER ATT JAG HAR, NOT) Den kostade i alla fall endast 45 kronor! Dock måste man beställa över 100 kronor för att få beställa men det är inga problem för det finns ju massor av fina saker och halsringarna brukar ju kosta mycket mycket mer! Jag beställde även lite örhängesmaterial och en ring. Jag är mycket nöjd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0