Spring för livet om det är dig kärt

Det var skönt att få en till sovmorgon, det behövde jag. Var hur spänd som helst mellan halv sju och nio imorse, det är då det brukar ringas in personal ;) Men idag fick jag vara ledig! Skööönt! Sitter och dricker lite proviva och ska snart ge mig ut och röra på fläsket! Känns sådär, kan tänka att det är mycket jobbigt att springa då det är såhär varmt :) MEN JAG SKA! Sen ska jag göra ett schema för träningen i veckan hade jag tänkt. Imorgon får det räcka med att cykla till jobbet, det blir ju ändå sammanlagt en timme!

Här får ni se en underbar videkiss bild som jag tog i april, tror nästan det är finaste bilden jag tagit! (Som inte är på mina fina syskonbarn)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0