Dancing on my own

Har precis gjort frukost, kan inte direkt slappna av på min lediga dag då jag tror att det kommer byggare eller liknande när som helst. Fan kan dom inte bara göra klart skiten så man kan få leva normalt. Filen luktar pepparkaka, kryddor som är bra för mig! Mums. Sen ska jag nog gå och träna en sväng. Det blir skönt att få det gjort på morgonen. Hade det varit normalt så hade jag tränat innan frukost men jag törs inte det. Vill inte gå in där när dom är här. Blä. Idag vägde jag lite iaf :) För att jag tränade så hårt igår att jag trodde att kroppsdelar skulle ramla av kanske? :P

Idag ska jag julshoppa med världens bästa Sara :D WOHOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0