Jag är fortfarande smal

Tog en dag ledigt till för säkerhetsskull. Om jag ska jobba hela veckan så ska fan ryggen vara hel. Den känns nästan helt okej idag. Var livrädd för att ställa mig på vågen idag också för jag trodde jag ätit sviiiiiiiinadåligt i helgen men jag hade gått ner 200 gram till sen sist :) 69,7 kilo! Duktig tjej! Och då har ryggen liksom gått av emellan! Så det är helt utan träning. Men det märks att jag kan ju faktiskt äta lite onyttigt. Så länge det är lite. Det underbaraste med det är att jag har inte behöv att ta mer än lite. Det är helt fantastiskt att Karolina Jonsson har vant av sig att äta som sju hungriga feta män!

Tjänade ihop 270 kr på loppisen igår också. Yeee, för kläder jag inte kan ha eller vill ha. Och tre väskor! Söta småtjejer som var hos mig och handla. "Det känns som en affär att handla här hos dig"  "Om det blir någon mer loppis så MÅSTE du komma med mer saker" Haha. GÖLLIGT!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Duktig du är! Dock KAN det bero på vattennivån i kroppen om man väger sig för ofta. Den kan ju skifta ganska mycket. Äter man gotta en helg så går man ju inte upp det direkt, däremot står man still, och fortsätter man så ser man ju det på vågen efter någon vecka, samma sak gäller när man går ner. Jag trodde jag hade gått ner 4,5 kg på 3 dagar när jag började på LCHF, sen fick jag reda på att det var vatten jag hade tappat, inte brännt något fett alltså.

2011-11-14 @ 11:01:39
URL: http://lenajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0