JÄVLAR VAD GLAD JAG BLEV!!!!!

Ett liv utan kvällsfika lönar sig! Imorse vägde jag 69.9 kilo :) JÄIJ! JÄVLAR VAD BRA JAG ÄR! Min kropp som vägrat gå ner på tusen år har äntligen gjort det!!!!!! Sen att jag lagt om kosten hjälper nog också! Jag vågar inte äta allt längre. Men det är pga en annan sak! Nu sitter jag här med min fil, ett äpple och tranbärsjuice och är så jävla nöjd. Jag var så nöjd att jag väckte joel och var tvungen att berätta! haha. Tur han är en zombie på morgon så det är inga problem att somna om. Jag ska fira med att gå på gymmet efter frukost! Kanske kanske kanske jag till och med tar orbitreken istället för rullbandet :P Men det är ju så mycket jobbigare.... Vi får se :) min rygg gick ju av igår så jag kanske inte ens kan.


Kommentarer
Postat av: Karita

Tyckte det var bra att du tog crosstrainen istället för du får nog snabbare resultat då! TROR JAG! :)

2011-11-10 @ 19:20:26
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0