Det kommer bli en hård vecka

Nu äter jag frukost för att sedan bege mig på gymmet ;) Jajamen! NU JÄVLAR!

Imorse vägde jag 70,4 kg, tänk att jag gick ner ett kilo bara av att bli medlem i gymmet, det är inte så pjåkigt ;)
Måtten på kroppen min är: Bröst: 96cm Midja: 91cm Stuss: 106 cm lår: 65cm och Arm: 32cm

Efter gymmet så ska jag duscha och jag och Joel ska på myslunch! Sen så fort Karita slutat så ska jag göra ett viktigt ärende och sen åker vi och storhandlar! Behövde verkligen denna dagen, vi har inte haft mat på 2 veckor bara för att jag jobbat så mycket och vi inte hunnit storhandla :) Nu ska kylen och frysen fyllas med mat! Och vi ska köpa så liite kolhydrater som möjligt! Jag tar nog inte bort det helt..än i alla fall. Men tror inte jag gör det alls heller. Tänk då kring jul, då kommer jag gå upp 20 kg bara för att jag äter kolhydrater igen :P Julen är helig och då bantar man inte!!!

Kommentarer
Postat av: Karita

Haha nej inte på fredag och lördag ;) Men jag lovar att inte köra så hårt med dig ;)Kolla om du kan boka zumban och core nu då! Annars blir det så långa pass för mig ;)

2011-10-03 @ 10:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0