Dumt att ta cykeln idag

Idag cyklade jag till jobbet, det var ju typ det dummaste jag kunde hitta på. Man kanske måste börja kika lite på vädret ändå för att i alla fall ha en susning om hur det kommer bli. Har också varit på core ikväll och skrattat åt mig själv för att jag är värdelös. Svagare människa får man ju leta efter. Varför gjorde han där uppe det så fucking jävla svårt för mig att skaffa muskler och kondition. Jag suger. Jag kommer aldrig bli stark. Nu blev det bara klagomål, men fan vilken vecka. Jag blir ju hjärntvättad. Jag gör det fan bra. Det gör jag!

Har dessutom hittat en ny fucking jävla perfekt lägenhet, (dock så ligger den lite långt bort) men den är i alla fall nära Sara! Ååh, jag borde inte få gå in på hemnet. Bajs på mig. Jag behöver helg.


Tycker den här bilden beskriver mig just nu (vicke är dock söt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0