I don't feel so good

Jääävlar då, förkylningen blir bara värre och värre! Jag har inte tid att vara sjuk, jag ska bli smal och snärt och göra karriär! Eller nåt sånt ;D Åååh vet inte om jag ska på zumba idag, skippade träningen igår och jag tror det var ett smart val. Dock var det inte ens mitt val, Joel hade för en gångs skull börjat tvätta utan smisk och mina kläder var i tvätten! Och eftersom jag är fet så finns det inga andra jag kan ha. Typ Joels Jeans? Nejtack. Men ska jag skippa Zumban också? Har väntat hur länge som helst på att få träna med Sara men alltid är det nåt ivägen. Hmm.. Söta fina Joel vill skjutsa mig till Pilis iaf fast hans bil gått sönder! Så han lånar Farfars. Men grejen var ju att han skulle byta däck i Gällö och då tänkte jag följa till Pilis. Vi får se! Jag vill skiiiitgärna åka hem!!

Har i alla fall äntligen börjat känna mig smalare (Jag vet att jag inte får väga mig varje dag Karita) men jag måste ju se vad som funkar ;) Idag vägde jag 70.2 Weehooo! Så nu vet jag. HUR SVÅRT DET ÄN ÄR, så är det värt att göra mycket mindre portioner middag och pytte kvällsfika! Det gör susen. Sen får jag äta massa frukost och lunch :) Aja, vi får se vad som blir av Zumban, mår ju inte så bra. Och då kan jag åka till Pilis tidigare! :)


Kommentarer
Postat av: Annalotta

Kvällsfika är boven. Tar jag bort det går jag ner.. Har ju vägt 75kg och gått ner till 52 så ja vet vad ja säger :D Väger just nu 55 och det känns helt okej :) Sen så kan jag tipsa om att inte äta frukt för det ger iaf mig sockersug från helvete.. :)

2011-10-15 @ 12:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0