JÄIJ! En dag ledigt

Blev ledig idag, guuuud så skönt! Jag ska snart ställa mig och göra ny müsli och sen ska jag ge mig iväg på gymmet ;) Skälla på dom lite för att inlogget jag fick inte fungerar. JAG VILL KUNNA BOKA PASS! Har också vägt mig och mätt mig. Samma mått fast ett kilo tyngre. Fan också. Blir 200 kalorier till idag! Kanske ska kika om det finns nån tvättid också. Nåt jag måste göra är att gå på H&M och köpa mig ett par byxor, då tightsen bara går sönder och byxorna inte går på så är det svårt att klä sig. hittade ett par igår som bara kostade 100 kr så jag ska prova dom :) (Ååh jag älskar mitt hår och min fina tröja!, se bild)

 


Kommentarer
Postat av: Karita

Bara så du vet så senast när jag började min nyttiga period så gick jag oxå upp kilon, för att jag körde detox, så det är ju inte fett du gått upp! Det kommer!

2011-10-12 @ 16:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0