Jobba, träna, jobba, träna

Känns som att jag inte gör nåt annat! Och jag tyckte att jag blev så pigg, jag tror det har slagit om! Somnade nyss på soffan och sov en stund. Skönt och dumt! Imorgon blir det jobb till klockan tolv. SEN ÄRE HELG! WEEIII! Har tränat idag såklart, 290 kalorier gång på band och 45 såna där man gör med benen för att träna magen. JAG VILL ATT DET SKA KÄNNAS, varför känns det inte magen vad jag än gör? Kan man ens göra fel? Jag fattar inte. Min blogg är inte roligare än såhär just nu, men det får ni leva med :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag känner aldrig i magen när jag ska träna på maskiner. Jag måste göra det själv, testa det!

2011-10-20 @ 19:44:48
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv; ahaa, om du vill så kan jag visa dig lite olika övningar som dom gör på passen?

2011-10-20 @ 20:59:00
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/
Postat av: Knatrine

Syster störst ska hjälpa dig ;) hon är expert;)

2011-10-21 @ 05:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0