En tanke bara sådär!

Ni som känner mig bra ni vet att jag är världens räddaste människa i princip! Och av Mia föreläsning så insåg jag att jag är dessutom världens modigaste. Tänk vad mycket jag utsätter mig för som känns rent åt helvete! Tänk att jag en gång var så rädd för att betala med kort att jag var tvungen att gå och ta ut kontanter innan jag kunde handla, och att jag kunde gruva mig i flera dagar för jag visste att jag skulle träffa en ny människa och jag fullkomligt avskyr att skaka hand! Idag har jag skakat minst 5 händer, och jag är dessutom expert numera på att handla med kort ;) Fasen vad jag är modig hörni ;) Jag har dessutom den senaste tiden börjat gråta av att jag kör bil och tycker det är så fruktansvärt jobbigt inombords, MEN JAG GÖR DET! Jag är stolt över mig själv och nu hatar säkert ni mig för att jag skryter om hur modig jag är. Men det betyder bara att ni behöver en dos Mia :) SÅ DET SÅ!

Ja ni får att tycka att jag är sjuk i huvudet, det är ok :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vill också ha en dos Mia :D

2011-09-06 @ 21:58:19
URL: http://lenajosefine.blogg.se/
Postat av: Jenniiie

PUSS

2011-09-06 @ 22:36:20
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/
Postat av: kusin

Du är sjuk i huvudet men ja älskar dig iaf =) PÖSS

2011-09-07 @ 10:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0