Ett tjusigt halsband

Lagar lite god mat! Kycklingklubbor, MMmmmmmmmm. Har idag gått lite på staua med Sara, var hur skoj som helst för jag tvingade henne att prova massa fina kläder som jag måste tvinga henne köpa då hon får lön. Tvingade henne att köpa en poncho i alla fall. Tänk om hon förstod hur fin hon är i allt!

 

Här är mitt fina halsband som kom från H&M då jag beställde för hundra år sedan. Insåg också att efter jag tagit av lappen av tröjan som var i samma paket att en knapp var trasig, får se om det går att laga, kan ju inte ha en knapp som går upp mitt i allt då man är lite rund om magen.

 

Har också blivit kär i ett par kängor på din sko med röda snören, FAN VAD FINA!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hihi, dom skorna har jag också blivit kär i :)

2011-09-22 @ 22:00:40
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0