Fröken Lina, även kallad kossa.

Slejten tjej! Jobbat på en förskoleklass i 3 dagar nu. Idag däckade jag i soffan. Vet inte vad jag gillar mest faktiskt, om det är dagis eller förskoleklass. Det är så olika fördelar på båda. En god människa är jag också, det verkar krisa sig på fredag så jag erbjöd mig att komma efter jag jobbat färdigt på ett annat ställe, hoppas det inte behövs dock, för då sover jag nog hela helgen sen utan avbrott :P OCH DET GÅR INTE! För jag ska hem! HEM! Jag har saknat hemma så länge nu att det gör ont. Inte för att jag inte gillar att vara hos Joel. Men hemma är alltid hemma. Med mamma, syskon, moster, kusiner, syskonbarn, kusinbarn och det är bara så det ska vara! Jag älskar ju min familj! Fast dom inte gillar mig så gillar jag dom!

 

(Ang rubriken så var det ett barn i en annan klass som var ute samtidigt som vi som kallade mig kossa, tack för det liksom!) Ändå blir jag bara mer och mer sugen att skaffa en ONGE! Fast jobb sökes!

 


Kommentarer
Postat av: Karita

Läser inte du heller det jag skriver? :P Det handlar inte att jag inte vill lägga pengarna på jackan utan att jag inte har pengar att lägga på jackan :P

2011-09-29 @ 06:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0