Ettårskalas för söta lille Viggo

Var på ettårskalas idag för Joels systers pojke Viggo, OJ jag råkade fuska igen. Hiho, fick sketaont i magen men det var det värt (Nu när jag inte har ont längre). Svingoda tårtor, FANTASTISKT goda bullar och mumsiga kakor. Jag är nöjd. Nu behöver jag nog inte fuska på ett bra tag hoppas jag. Magen är svullen och ledsen. Imorgon hade jag tänkt att cykla till jobbet, får se om det går nu då jag inte orkat gå iväg och pumpa den jäveln, men jag ska försöka att låta bli att fylla på busskortet och köra hårt på cykeln nu ett tag. Det blir ju dock jobbigt dom dagarna dom ringer och väcker mig kan jag tänka. Cykla rally till jobbet på morgonen? Hmmm. Har nu iaf samlat på mig MASSOR av fina kort så jag har lite på lager till bloggandet. Det gillar vi, fina blommor, nya skor, frukostbilder, och somriga glas står på tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0