Helst i pepparkakshuset

Här, här och här vill jag bo! Skänk några miljoner till lilla mig då :)

Kommentarer
Postat av: marina

sv. härligt :) det är ganska okej :)

2012-04-17 @ 19:48:19
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Sara

Köpte det för flera månader sen. Har någon outvecklad nerv i hjärnan som säger

-du kommer bli smal och tuttlös en vacker dag.



HAHAHA! Nääää.



Fan vad synd på cykeln:( vilket skit! Jag har inte fyllt på mitt busskort på 2 månader. Det känns på något vis lättare att gå på jobbet än att betala 50spänn om dan på en jävla skitbuss:)

Och förresten, FY FAN vad du är BRA! Du är så fokuserad och duktig på lchf! Bästa lina!

2012-04-17 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0