Innerst inne är du en riktig kvinna, Louise

Jobbar lååångdag idag, som alltid på onsdagar. Slutar kvart över fem. Hoppas innerligt att jag är ledig imorgon. Skulle vara sjukt soft. Visst det är ju toppen att jag får jobba men då vill jag veta det i förväg helst. Inge kul att bli väckt på morgon faktiskt om jag får säga det sjäälver. I helgen blir det en tripp åt hemtraktshållet, stannar upp och kastar in saker i Pilis och sen fortsätter det till Gällö för att byta däck på Joels bil. Ska tametusan byta ut massor av saker i pilis, dissar nu pissvädret och trotsar vädergudarna. Hem med alla varma kläder och skor och ta hit vårjackor, shorts och sommarskor! YES BABY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0