Sugen på att klippa av skiten igen

 

 

Nu är jag sugen på att klippa av mig håret igen, det känns ju som att jag ändå aldrig får till det. Jag kommer aldrig orka spara ut det som jag hade innan jag började klippa. Och kort hår är så skönt att jag dööör. Jag vill ha ännu kortare än sist. Då fick jag ju be henne 114 gånger att klippa mer och mer. Men av någon anledning är folk så rädda för att göra stora förändringar. Men jag ville ju bli av med håret och då ville jag det ordentligt. Får se om det ryker igen eller om jag hinner ångra mig. Men då blir det iaf minst 5 cm kortare än på bilden.


Kommentarer
Postat av: Life

Du har ju helt underbart hår/frisyr nu! Klipp det inte! En komplimang är det alltså :)



Fin blogg f.ö.!

2012-04-29 @ 22:28:33
URL: http://me-indie-life.blogspot.se/
Postat av: E L I N F E L I C I A S

fin :)

2012-04-30 @ 08:44:55
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0