Världens finaste lilla Joel

La mig i sängen och grät lite över mina bekymmer, det var skönt. Sen sov jag i två timmar. Lär ju knappast somna i tid ikväll heller. Har tametusan sovit på kvällen flera dagar i rad nu. Kan det bero på fuskandet tro? Hur som haver så var Joel världens sötaste och bara gick iväg och köpte den stenhårda magväskan till mig från gina tricot. Jag har kollat upp massa outfits hur jag ska matcha den och jag är mycket nöjd. Blir ju perfekt då man är ute och ränner och inte vill bära på en bajsväska eller ha en väska som gör så att mina fula boobs blir ännu fulare då en axelrem delar dom. Perfekt helt enkelt. Lägger ut lite bilder sen på outfits jag hittat :) Tack älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0