you get confused and then you fade away

Åh jag skulle vilja åka bort och bara vara nån annanstans ett tag. Ensam med Joel vore bäst. Jag saknar honom, vi träffas varje dag men jag saknar honom. Känns som vi aldrig får riktig tid för varandra. Aldrig han och jag och egentid. Aldrig umgås på riktigt han och jag. Antningen är han ute och ränner eller så ligger jag däckad i soffan. Tiden räcker som inte till, hade sett lite fram emot att vara ledig på lovet också men nu blev det massa jöbb! MYCKET bra för plånboken men jag behöver vara ledig. Nu är det i alla fall städat och fint i lägenhet, jävlar vad det såg ut innan vi städade. Till och med en ny duk köpte jag som är perfekt. Orkar inte bry mig om att pengarna ska räcka en månad, jag gör allt för att inte bryta ihop. Jag behöver kärlek, frihet, skratt och ett miljöombyte tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0