Låter som Peter Harrysson

Sliiiten, börjar tro att jag aldrig kommer bli frisk. Beställde lite silver och annat smått och gott på bodystore nu när jag fått lön (Som jag blev chockad över att jag hade fått, den 27nde är ju på måndag). Är i alla fall otrooooligt skönt att det är helg, och jag ska tamefan vila ut mig. Fast imorgon ska jag på staden, ska köpa hårinpackning och ett par tjusiga röda stövlar. Ska även kika in på H&M och se vad jag ska välja för mina 300 kr som jag tjänat ihop i bonus ;) Haha räkna ut vad man måste handla på ett år för att få det ni! Mycket kan jag säga. Men mer än så tänker jag inte göra i helgen. Ska bara ta hand om mig själv, och kanske ta liiiite hand om Joel också, om han är snäll.


Kanske ska välja den häääär? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0