The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem.

Jag ska resa tillbaka i tiden, den som vill får vara med och den som vill får hjälpa till. Jag dissar facebook totalt för om det är något som är osocialt så är det ju facebook. Något mer deprimerande får man ju leta efter. Därför ska jag följa den här listan, lägg gärna till något om ni kommer på, jag är tacksam för förslag :) Det ska vara random, roligt, vara något man gjorde då man var liten eller bara nåt som man kan göra tillsammans. Svårare än så är det inte.


Grilla korv
Baka bullar
Sticka en mössa eller halsduk
Gå på biblioteket och låna en bok
Pimpla och ha med varm choklad
Äta tårta med slev direkt från fatet
Hoppa i sjön
Leka bollen i burken
Sminka varandra i teman
Spela ett sällskapsspel
Åka pulka
Spela brännboll
Gunga
Leka kurragömma
Brevbubba
Plocka en bukett blommor
Spela bingolotto
Ha ett disco
Spela tv spel (Inget senare än super nintendo)
Göra en tavla
Skriva ett brev och skicka till någon
Åka skoter
Leka blindbock
Tälta i trädgården




Kommentarer
Postat av: Caroline

Tälta i trädgården

2012-02-26 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0