Den tredje dagen på lchf

Idag är det tredje dagen på lchf, (även fast jag fuskade igår med popcorn till bion). Jag tycker det är sviiiintråkig mat och jag vill typ kräkas av allt. Jag antar att det är effektivt för att bli smal ;) haha. Näe men jag antar att man kanske vänjer sig, jag är ju ganska rejält sockerberoende och det är där det sitter. Jag tycker allt smakar ägg och ost. Så mycket gillar jag inte ägg och ost har jag märkt! Men jag ska fixa det här! Saknar pannacottan vi gjorde på nyår! MUMS

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men du behöver ju inte använda ost och ägg i allt du lagar :) Du kan ju göra vanliga grytor med grädde, kött/kyckling, paprika och massa gott sen ha kokt broccoli till tex :)

2012-01-05 @ 18:08:54
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag äter bara ägg till frukost, ost bara till gratänger typ.



Nånting som jag har märkt är att jag har gått UPP 2kg?! Känns taskigt:( dessutom är ja törstig hela tiden åh har huvudvärk nu.



Sen fattar jag inte hur man ska få i sig så mkt fett? Jag får mest i mig sallad och proteiner, nästan inget fett. Men de må ju funka ändå....vissa lchf sidor pratar emot varandra hela tiden. Hur känner du att det funkar?

2012-01-05 @ 18:57:50
Postat av: Sara

Förresten! PUSS till världens finaste Lina!

2012-01-05 @ 18:58:38
Postat av: Emelie

Sv: Ja tacos går ju knappast bli äcklad av.. synd bara att det inte är lika gott utan bröd och chips! Men ska man va fin får man väl LIDA pin.. blöö. Ska börja med diet när jag kommer tillbaks till umeå också, INGA kolhydrater.. men tänker nog inte köra lchf fullt ut och äta tonvis med grädde och fett :P minska på allt helt enkelt :)Broccoli for the win

2012-01-05 @ 19:25:32
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Novembersara.

SV: Ja, jättesant :)

2012-01-06 @ 21:14:54
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0