Undra när jag kommer i de här igen?

ååh jag blir galen då jag inte får väga mig, jag är så rädd att jag skulle råka äta fel och gå upp igen så jag vill hålla koll hela dagen. Speciellt då jag jobbar och äter på skolan. (FAN ALLT HAR JU KOLHYDRATER) och man vill ju inte fucka upp barnen så man måste ju äta. Idag åt jag korvstroganoff med kanelkeso, (inte så gött). Har sån lust att göra fetaste koppen med varm choklad också, men jag törs inte. Får det bli mitt lördagsgodis istället kanske? åååwhe.

 


Kommentarer
Postat av: Novembersara - i väntan på majbebis

SV; Åh, stackare som inte får äta blodpudding ;p skulle aldrig klara mig på LCHF, haha, jag är en sucker för kolhydrater!

2012-01-26 @ 23:01:18
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0