Idag blir det träningspaus, kaaanske

Vad tusan ska jag göra när jag är ledig och inte tränar? Då gör jag inte ett skit på hela dagen känns det som, men lillkroppen skulle nog behöva vila upp sig en dag nu ;) Har tränat på ganska bra och lite återhämtning skulle liksom sitta fint! Men jag vill ha resultat, jag har så förbaskat bråttom hela tiden. JAG VILL HA DEN DÄR JÄVLA HETA KROPPEN NU! Får se om man hittar på nåt annat skojjigt iställerååå så blir det feeeet jävla idiotträning nästa gång ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Man kan alltid ta sig ut på en powerwalk även om man har vilodag! Då får man röra på sig och musklerna får återhämta sig :)

2012-07-11 @ 17:51:59
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: emelie

Man kan ju alltid ta en powerwalk :) då får man röra på kroppen och man låter musklerna vila! :D

2012-07-11 @ 17:53:15
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0