Smått irriterad på att det inte är mer resultat

 
Jag känner hur mycket starkare jag blir och att jag verkligen jobbar som en svettig arbetshäst för att komma dit jag vill men jag går varken ner i vikt eller ner i mått och jag förstår verkligen inte det. Varför märks det inte att jag tränar som jag gör? Varför märks det inte att jag äter som jag gör? Jag jobbar hårt och jag har hamnat där man blir less för att det inte händer något. Har dock köpt katrins lchf bok och där står att ju längre man står still ju större resultat får man då det släpper. Så jag hoppas verkligen att det är så. Har inte tränat idag då jag fortfarande är så jävla opepp, jag hatar det. Jag vill ha det där i huvudet igen att nu fan ger du dig inte Lina, du kämpar! Hoppas det kommer tillbaka snarast för fan vad stark och fit jag ska vara då jag är klar, och jag ska kunna göra chins.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0