Då man vet att man hittat rätt

Jag längtar tills jag kommer hem från Grekland, galet va? Vet ni varför. För jag saknar LCHF. Jag tänker göra en rejäl omstart efter Grekland och jag längtar. Jag blev sjuk direkt då jag började äta kolisar igen. På flera sätt. Det bevisar ju ganska starkt att jag inte ska ha det. Plus att mina skrämmande begär startade direkt. Jag äter och äter och äter och jag kan inte rå för det. Jag TÅL INTE socker. Så är det bara. Men vem fan gör det. På söndag åker jag :) Jag ska bli brun och fin och utvilad! Och efter den veckan börjar mitt nya liv. Kanske till och med börjar i Grekland beroende på utbudet på våran buffé! (har ju all inclusive baby)

Jag vet också varför det failade på slutet förra gången, så nu kan det bara bli bättre liksom. Joel kommer inte känna igen mig då han kommer hem från Ukraina. Måste bara våga säga till på gymmet att jag ångrar att jag sa upp det ;)


Kommentarer
Postat av: jennie

Skönt när man känner efter vad som är rätt o va man mår bra av så man kan gå tillbaka till det som funkade bättre sen! ;)

Innan jag gick över till det, så bara överåt jag mest hela tiden, efter varje måltid, VARJE DAG!!



Bra om ni har all-inclusive på hotellet, för då är det ju buffér, så du kan kompinera ihop dina tallrikar på ett lchf-vis ju ;)

Har aldrig åkt all-inclusive, men det är säkert ett bra alt. (+ att man inte behöver lägga ut extra pengar på mat ju).

Ser underbart ut på bilden. Vet precis hur härligt det känns!

Njut av din semester!

2012-06-10 @ 10:58:03
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0