Den blomstertid nu kommer

Härmar frugan på rubriken. Gud vilken fantastisk dag, är det nån dag i livet man ska vara "fröken" så är det ju idag. Vilka fina barn, vilka fina föräldrar och vilka fina arbetskamrater :) Jag fick presenter, fika och kramar! Vara med på kort skulle jag också! Jag behövde inte alls känna mig utanför för att jag är vikarie :) Jag fick en chokladask och presentkort på växtvaruhuset av barnen och deras föräldrar! Sen så fick jag 200 kr på Cubus av världens finaste jobbarkompisar! Gud så glad jag blev, alldeles varm i kroppen och tårar kom det ;) TACK!


Kommentarer
Postat av: emelie

haha, ja det kan jag ju alltid göra.. :) Risken är väl att jag skrämmer bort resterande motionärer ur spåret då också ;)

2012-06-15 @ 19:42:10
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Sara

Åååh! Hoppas att det går lika bra för dig! Första månaden lär det ju bli konstigt, men sen lär det nog bi fiiint. Man måste ju prova för att veta, eller hur?:)



Ha en fin helg älskade hjärtat!(självklart så älskar dina Arbetskompisar dig lika mycket som vi andra gör)

2012-06-16 @ 14:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0