Things about me

  • Det mysigaste som finns på hela jorden är då man har precis julpyntat hela hemmet och sätter sig ner och lyssnar på massor av julmusik och äter mjuk pepparkaka.
  • Min stora idol är min bror, ibland blir jag lite rädd att jag tycker han är så jävla bra. En gång drömde jag en mardröm om att folk sa dåliga saker om honom och jag storlipade för jag ville inte tro på det.
  • Jag äter lchf.
  • Min stora dröm är att bo i ett stort hus på landet, att kunna äta frukost i solen på bron i nästintill inga kläder.
  • Jag är smått besatt av Vänner. (Serien alltså) They like me and I like them.
  • Mina bröst är för stora för Östersund.
  • Jag är livrädd för framtiden.
  • Så fort joel är ifrån mig så tror jag inte på det han säger, han kan omöjligt älska mig om han är flera mil bort.
  • Jag kan skämmas över de mest skumma saker, jag skäms ibland över andra för att dom agerar som man borde.
  • Jag gillar att sitta och sjunga och tro att jag sjunger bra.
  • Jag gillar att hata saker som andra älskar bara för att liksom, tex desperate housewifes och sånt, jag har inte ens sett det men jag hatar det.
  • Jag älskar mina fina bruna ögon.
  • Jag fyller år på Torsdag och är livrädd att alla ska glömma mig för att jag inte har facebook längre.
  • Jag är väldigt sockerberoende och försöker lugna ner det beteendet.
  • Ibland kan jag sitta och beundra mig själv och undra varför inte fler är kär i mig eller är mina fans!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara f

du är så himla söt! :)<3

2012-06-25 @ 20:47:07
Postat av: Katrine

Min lilla tokfia du kan vara snuttiguttiplutt själv

2012-06-25 @ 21:10:12
Postat av: Sofia

Vet inte om min förra kommentar lyckades komma fram, men grattis du vann tävlingen på min sida :)
Så bara maila adress osv till
Min mail så kommer den snart på posten :)

2012-06-25 @ 22:42:29
URL: http://www.tjockisfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0