Cause even spongebob lifts

Hittade min nya favvo reasonstobefit! HIHO! Här hittar ni alla förresten. Mycket inspirerande. Nu ska jag iväg och lyfta skrot, igår blev det 700 kalorier på crosstrainern. Blev så jävla sur för jag kände verkligen att jag ville fortsätta men mina fötter kändes mörbultade. Måste verkligen köpa mig ett par riktiga skor...MEN DET ÄR SÅ DYRT! ååh. Förresten så har jag bestämt mig för att sluta med lchf. Jag tycker att det är bra mat och är helt fantastiskt för dem som får det att funka. Men jag blir livrädd då jag råkar fuska och mår så dåligt som jag gör. Jag vill liksom kunna äta mitt favoritgodis en dag utan att tro att jag kommer sprängas. Så nu trappar jag sakta men säkert upp på kolhydraterna. Jag tänker ALDRIG gå tillbaka till så jag åt förut, för det var fan inte hälsosamt. Men jag tänker lägga på gröt, knäcke, frukt och potatis sakta men säkert. Jag vill inte sprängas. Igår åt jag en knäckemacka och drack ett glas mjölk, DET VAR FANTASTISKT gott :)


Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

men gud vad roligt! absolut självklart så länge man länkar är det no probs :) kramis!

2012-05-19 @ 11:20:07
URL: http://ELLINORAK.com
Postat av: emelie

Jag ska också trappa ner med LCHF nu under sommaren. Ska dra ner på kolhydraterna och försöka äta bra mat, mindre socker osv! :) HEJA OSS!

2012-05-19 @ 12:10:04
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0