Min helt fantastiska och underbara Mamma



Eftersom jag är ganska dålig och inte är hos dig och kan ta hand om dig idag så får du en liten text så länge.

Du är den bästa mamman på hela jorden
jag hoppas du tar till dig de här orden

du finns där när allt känns som skit
när jag är rädd och ensam så tar du dig hit

när vi kommer hem så behandlas vi som prinsessor
bara vi är tysta som en koncentrerad professor

du är rädd att du inte räcker till som du är
tänk om du förstod att det räcker att du finns här

Jag älskar dig min mammut mer än allt i vår värld
mer än sagan om moncchichi och deras ballongfärd

Jag hoppas att du får en underbar mors dag och jag vet att lillebror ger dig en fin middag :) PUSS!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack söta lina

2012-05-27 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0