Såhär fint har jag i köket nu

Det blir bara bättre och bättre, snart vill jag ju inte flytta härifrån. Om det inte vore så satans trångt så hade jag ju aldrig velat det. Plockade en tjusig bukett också på vägen hem en dag. Mysigt med blommor på bordet, det borde jag göra oftare. Igår var jag på Eastern med Jennie och Moa och hade hur trevligt som helst. Gud så längesen säger jag bara. Vi blev lite nostalgiska och pratade högstadiet också. Hur stört det än var så saknar man det ju.


Snart ska jag på gymmet, jag råkade äta efterrätten som ingår fast jag inte tänkte det igår. Så nu blir det nog en timme på crosstrainern, gymmet måste bara öppna först. Sen ska jag hem till min fina mamma och äta kött och krama på min fina familj. Jag saaaaknarom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0