Bäst man går och tränar

Har legat på latsidan senaste tiden, så det är väl bäst man går på gymmet och gör ifrån sig lite. Var där igår dock, men innan de så har jag laaaatat mig. Måste ju fixa statistiken medans det går ;) I snitt varannan dag ska jag fan vara där den här månaden! och då måste jag gymma idag, imorgon och på måndag för att få till det :P
Tror ni jag can do it? Kände mig smal då jag vaknade imorse också, sen mätte jag mig och insåg att jag inte var det. haha. Jag ska sluta HELT med måttband och våg tror jag, bättre med bara känsla, då får man ju tro iaf :P nästa gång jag ska mäta mig är sista september i så fall. Om ens då.
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sluta med sukrin, nötter och annat gott på vardagarna så går det fortare :) puss

2012-09-08 @ 11:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0